خانه => آموزش طراحی سایت => ۸ روش آسان براي لينک سازي هدفمند
به کانال تلگرام سایت ساز بروز بپیوندید

۸ روش آسان براي لينک سازي هدفمند

۸ روش آسان براي لينک سازي هدفمند

تکنيک‌ها و روش‌هاي مختلف در ساخت لينک‌ها براي يک وب سايت طي مدت انقلاب موتورهاي جستجو تکامل يافته . چيزي که مشخص است اين است که با گسترش و پيشرفت تکنولوژي‌هاي جستجو، به همان مقدار هم رقابت در اين زمينه زيادتر شده است. اين رقابت‌ها باعث ايجاد بسياري از تاکتيک‌ها و تکنيک‌هاي خلاقانه و پيشرفته در ساخت لينک‌ها شده است.

اگرچه اين پيشرفت‌ها نبايد به معني ناديده گرفتن روش هاي پايه و اوليه باشد. در واقع بهتر است تکنيک‌هاي پيشرفته را در کنار اصول اوليه رعايت کنيم تا به بهترين جواب برسيم. مي‌توان اين دو را تلفيق تجربه قديمي و صنعت مدرن دانست.
خوب حال بايد ديد چه چيزي در اين ميان تغيير کرده است؟
لينک‌ها، يکي از بزرگ‌ترين تغييرات هستند. اين مورد ثابت شده است که لينک‌ها ديگر يک بخش معمولي از سئو نيستند.

 

۱- به ديگران لينک دهيد
سعي کنيد به سايت‌هاي ديگران (به ويژه سايت‌هاي داراي اعتبار) لينک بدهيد يا به کار و فعاليت ديگران اشاره کنيد. به ويژه کساني که در زمينه کاري شما فعاليت مي‌کنند. لينک دادن و يا اشاره به اين سايت‌ها مي‌تواند قابليت لينک دهي سايت شما را بالا ببرد و سايت شما را به عنوان مرجعي معتبر و مطمئن معرفي کند. برای تبادل لینک با سایت ساز بروز روی تبادل لینک کلیک نمایید

 

۲- با مردم (کاربران و يا وب سايت‌هاي همکار) در ارتباط باشيد
ايجاد ارتباط، يکي از حياتي‌ترين اصولي است که در تجارت امروزي بايد رعايت شود. چرا که هر نوع تجارتي با گفتگو و صحبت شروع مي‌شود. پس تأثير اوليه و پيش‌زمينه اين صحبت بايد فراهم‌شده باشد.
از طرف ديگر، در تجارت آنلاين، شرايط مي‌تواند بهتر باشد. اينترنت ارتباطات مردم را آسان‌تر کرده است. شما مي‌توانيد از اين مزيت تمام استفاده را ببريد. مي‌توانيد با ديگر وب سايت‌هاي مشابه يا همکار صحبت کرده، مشورت بگيريد و از ايده‌هاي مختلف آن‌ها درس بگيريد.
راه‌هاي زيادي در اينترنت براي ايجاد ارتباط با کاربران و جلب اعتماد آن‌ها وجود دارد. همچنين از اين روش‌ها مي‌توان براي لينک‌هاي خروجي و ورودي مؤثر هم استفاده کرد. برخي از مهم‌ترين اين روش‌ها عبارت‌اند از:

  • بخش نظرات وبلاگ‌ها و سايت‌ها
  • انجمن‌ها (فروم ها)
  • بخش سؤال و جواب‌هاي رايج (FAQ)
  • دعوت به پيوستن اعضاء و کاربران به شبکه‌هاي اجتماعي شما
  • توسعه دادن ارتباط‌ها از طريق Email

۳- به گروه‌هاي فعال در زمينه کاري خودتان بپيونديد
در دهه اخير اينترنت پيشرفت بسيار زيادي داشته و مي‌توان گفت که هيچ صنعت و برندي نيست که جايي در وب نداشته باشد تا علاقه‌مندان به اين صنعت‌ها و برندها بتوانند در آن به مشارکت و گفتگو با يکديگر بپردازند.
ايجاد چنين مکاني براي حضور پررنگ هواداران، مشتريان، بازديد کنندگان عادي و حتي همکاران شما باعث مي‌شود تا نام برند تجاري شما بر سر زبان‌ها بي افتد. بنابراين اين محبوبيت رو به افزايش بدون شک موقعيت‌هاي مناسبي براي تبديل سايت شما به يک سايت لينک پذير فراهم مي‌کند.
۴- مطالب خود را به جز سايت خودتان در سايت‌هاي محبوب و لينک پذير منتشر کنيد
خيلي از وب سايت‌هاي معروف و پربازديد بزرگ وجود دارند که مي‌توانيد در آن‌ها مطلب انتشار دهيد. براي اين کار ابتدا بايد زمينه کاري خود را به خوبي بررسي کرده و ببينيد چه مراجع معتبري در اين زمينه فعاليت مي‌کنند. سپس مطالب با کيفيت خود را همراه با لينک منبع خودتان در اين سايت‌ها منتشر کنيد. اغلب، اين سايت‌ها بخشي با عنوان بلاگ براي انتشار مقاله‌ها در نظر مي‌گيرند. اين انتشار مطالب براي اين سايت‌ها نيز مفيد خواهد بود چرا که بار علمي آن‌ها را افزايش خواهد داد.
اين نوع مطلب گذاري که نوعي اشتراک گذاري مطالب است، مي‌تواند به راحتي شما را با ديگر منتشر کنندگان مطالب ارتباط دهد. اين ارتباط شما را به لينک‌هاي بيشتر مي‌رساند و به همان مقدار شانس بيشتر براي ديده شدن توسط کاربران يا مشتريان نيز در انتظار شما خواهد بود.
۵- براي مطالب سايتتان هدف‌هاي جديد تعيين کنيد و آن‌ها را دوباره بازبيني کنيد
مطالب سايت خود را مطابق با استانداردهاي جديد لينک دهي به‌روز کنيد و آن‌ها را بازبيني کنيد. همچنين سعي کنيد مطالب سايت خود را در فرمت‌هاي جديد، يعني به شکل‌هاي مختلف معرفي و عرضه کنيد. هدف شما از اين کار نبايد صرفاً کپي کردن کل مطلب باشد، بلکه محتواي مطالبتان را به کمک سايت‌هاي مختلف و ابزارهاي گوناگون به اشکال متعدد تغيير حالت دهيد تا با اين کار لينک‌هاي بسيار بيشتري جذب کنيد.

 

۶- ويدئوها و مطالب سايت‌هاي معتبر در زمينه کاري خودتان را نقل‌قول کنيد
بسياري از تأثيرگذاران و متخصصان از صنايع مختلف، از ويدئوها (ويدئوهاي تبليغاتي، ويدئوهاي معرفي محصولات و آموزش هاي تخصصي ، ويدئوهاي آموزشي عمومي و …) جهت ايجاد ارتباط و پيام‌هاي برندشان استفاده مي‌کنند.

 

۷- صفحات پروفايل در شبکه هاي اجتماعي
صفحات پروفايل يا به فارسي نمايه صفحاتي حاوي مقداري کم و مختصر از اطلاعات مربوط به مشخصات شخصي شما و وبلاگ يا وب سايت شما مي‌باشد. استفاده از صفحات پروفايل براي جذب لينک به سايت شما راه مناسبي است.
صفحات پروفايل اگرچه در ظاهر ساده و بي‌آلايش هستند اما اگر بتوانيد آن‌ها را در مقابل ديدگان قرار دهيد، بازديد خوبي کسب خواهيد کرد. معمولاً براي ارزش بخشيدن به يک صفحه پروفايل سعي به افزايش و تقويت ارزش لينک اصلي آن مي‌کنند.

۸- يک سايت خواندني و جذاب بسازيد
شايد راحت‌ترين و مطمئن‌ترين راه براي تبديل‌شدن به يک مرجع براي لينک‌هاي ورودي و خارجي اين است که به يک سايت خواندني تبديل شويد. مخصوصاً اگر صاحبان سايت‌هاي همکار نيز به خواندن مقالات و مطالب شما علاقه نشان دهند. اين که بتوانيد به چنين چيزي برسيد آسان نيست و نياز به وقت و تلاش دارد.
موفق و پيروز باشيد.

سايت ساز بروز – با تيم ما به روز باشيد….

 

درباره ی مدیر سایت

* تیم سایت ساز بروز مفتخر است در زمینه ی ساخت سایت ، وبلاگ و فروشگاه اینترنتی شما عزیزان را یاری رساند و نیز میتوانید در صورت نیاز با تیم ما در این زمینه مشاوره نیز داشته باشید. * سفارش اپلیکیشن اندروید متصل به سایتتان را از طریق (منوی مشکی بالا --> سایر امکانات --> دانلود اپلیکیشن اندروید سایت ساز بروز --> سفارش ساخت اپلیکیشن سایت خود) به ما بسپارید.

مطلب پیشنهادی

بهینه سازی پایگاه داده وردپرس

بهینه سازی پایگاه داده وردپرس پس از مدتی که سایتتان را مدیریت کردید متوجه افزایش ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت ساز بروز را دوست دارم